Techmaster.dk
Techmaster ofte stillede spørgsmål - FAQ

Reklamationsret

  • Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven
  • Reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation
  • Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation
  • Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet
  • Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen.

    Ved reklamation skal kunden før evt. tilbagesendelse af produktet henvende sig til Techmaster enten pr. mail eller tlf. og aftale det videre forløb. Techmaster vil normalt betale og sørge for hjemtagning af produktet til test/vurdering/reparation medmindre andet aftales i det konkrete tilfælde. Viser det sig at produktet mod forventning ikke er defekt kan der blive tale om at kunden efterfølgende faktureres for transportudgifter samt gebyr for test af produktet.

    Gaver og Præmier

    Forbrugeres Reklamationsret og Garanti gælder kun ved køb af varer
    Gaver og Præmier der gives i lodtrækninger eller konkurrencer enten direkte på Techmaster eller associerede steder som f.eks. Facebook er IKKE omfattet af Reklamationsret eller Garanti

    Henvisninger

  • Forbrugeres reklamationsret
  • Om Købeloven på forbrug.dk

  • Kurven er tom!
    Læg varer i indkøbskurven for at se samlet pris inklusive fragt omkostninger i dette vindue

    Gode priser til alle Techmaster tilbyder gode priser til alle
  • Erhverv (Kort, Mobilepay, Faktura)
  • Private (Kort, Mobilepay)
  • Offentlige (Elektronisk Faktura via EAN nr.)
  • Betal med
    Disse betalingsmetoder kan anvendesDisse betalingsmetoder kan anvendesDisse betalingsmetoder kan anvendesDisse betalingsmetoder kan anvendesDisse betalingsmetoder kan anvendesDisse betalingsmetoder kan anvendesDisse betalingsmetoder kan anvendes