Techmaster.dk
Techmaster ofte stillede spørgsmål - FAQ

Forsendelse og retur

Alle de opgivne priser er inklusive 25% moms.
Inden bestillingen gennemføres opgives den totale samlede pris inklusive moms. Skulle du alligevel fortryde efter bestilling er gennemført bedes du hurtigst muligt ringe eller maile til os, og din ordre og Dankort eller kreditkort betaling vil så blive slettet straks og uden bøvl

Vi sender med


Du vælger selv om du ønsker varerne leveret med Postnord eller GLS

Postnord leverer direkte til din privatadresse, firmaadresse eller et af Postnords udleveringssteder.
Med Postnord kan vi også sende som flexlevering, dvs. at vi på pakken skriver et sted den må stilles hvis du ikke er hjemme. Bemærk at ansvaret for pakken så overgår til dig selv når Postnord har sat den på det anviste sted.

GLS leverer direkte til firma adresser i Danmark. Som privatkunde kan du med GLS få dine varer leveret til en af de mange GLS pakkeshops som findes fordelt over hele landet. Pakkeshoppene er typisk tankstationer og andre butikker med udvidet åbningstid

Afhentningsfrist ved levering til GLS Pakkeshop eller Postnord Udleveringssted/boks

Pakker skal afhentes inden der er gået 7 dage. Hentes pakker ikke indenfor denne frist vil det medføre returgebyr kr. 50,- Ønskes pakken genfremsendt kan det ske ved betaling af returgebyret plus nyt fragtgebyr for genfremsendelse.

Leveringstid

Varer der er på lager afsendes om muligt den dag de bestilles og senest dagen efter. Er varen ikke på lager vil der være en leveringstid på 3-5 hverdage såfremt varen er på lager ved distributøren i Danmark.
Går der mere end 3 hverdage vil du få besked via email, selvfølgelig med mulighed for at fortryde købet ifølge vores normale betingelser, læs i øvrigt videre om fortrydelsesret herunder

Retur og fortrydelsesret

Privatkunder har 14 dages fortrydelsesret på enhver vare købt i Techmaster webshop. Ønsker du at fortryde købet kan du udnytte din ret hertil ved for egen regning at returnere det købte. Ved returnering skal varen være i væsentligt samme stand som ved modtagelsen og den skal være indleveret til posthus eller anden fragt senest på dag 14 efter modtagelse af varen.
Inden du returnerer varen skal du pr. brev eller mail oplyse til Techmaster at du ønsker at fortryde købet. Hvis du ved bestilling har valgt en dyrere leveringsform end den af Techmaster anbefalede billigste, vil den ekstra fragtomkostning Techmaster har haft, blive fratrukket i det beløb der refunderes ved fortrydelse.

BEMÆRK HVIS DU FORTRYDER DIT KØB
Du skal kunne:
  • Bevise, at meddelelsen om, at du vil fortryde er, afsendt
  • Bevise at varen er returneret
  • Betale returforsendelse

    Ikke afhentede pakker

    Køb kan IKKE fortrydes ved at undlade afhentning i pakkeshop/pakkeboks
    Ved manglende afhentning indenfor fristen på 7 dage bliver pakken returneret til Techmaster og kunden vil blive pålagt at betale kr. 50,- i returfragt gebyr.
    For privatkunder gælder at varerne herefter tages retur, men returfragt gebyr samt oprindelige reelle fragtomkostninger til fremsendelse vil blive fratrukket i det refunderede beløb. Bemærk hvis du f.eks. har opnået en rabat på fragten grundet merkøb, at det er den reelle fragtomkostning du vil blive pålagt at betale.
    For erhvervskunder er ordren som udgangspunkt bindende, så det er ikke givet at varerne uden videre vil blive taget retur som beskrevet i ovenstående for privatkunder.
  • Reklamationsret

  • Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven
  • Reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation
  • Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation
  • Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet
  • Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen.

    Ved reklamation skal kunden før evt. tilbagesendelse af produktet henvende sig til Techmaster enten pr. mail eller tlf. og aftale det videre forløb. Techmaster vil normalt betale og sørge for hjemtagning af produktet til test/vurdering/reparation medmindre andet aftales i det konkrete tilfælde. Viser det sig at produktet mod forventning ikke er defekt kan der blive tale om at kunden efterfølgende faktureres for transportudgifter samt gebyr for test af produktet.

    Gaver og Præmier

    Forbrugeres Reklamationsret og Garanti gælder kun ved køb af varer
    Gaver og Præmier der gives i lodtrækninger eller konkurrencer enten direkte på Techmaster eller associerede steder som f.eks. Facebook er IKKE omfattet af Reklamationsret eller Garanti

    Henvisninger

  • Forbrugeres reklamationsret
  • Om Købeloven på forbrug.dk

  • Kurven er tom!
    Læg varer i indkøbskurven for at se samlet pris inklusive fragt omkostninger i dette vindue

    Gode priser til alle Techmaster tilbyder gode priser til alle
  • Erhverv (Kort, Mobilepay, Faktura)
  • Private (Kort, Mobilepay)
  • Offentlige (Elektronisk Faktura via EAN nr.)
  • Betal med
    Disse betalingsmetoder kan anvendesDisse betalingsmetoder kan anvendesDisse betalingsmetoder kan anvendesDisse betalingsmetoder kan anvendesDisse betalingsmetoder kan anvendesDisse betalingsmetoder kan anvendesDisse betalingsmetoder kan anvendes